Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Al je vragen met antwoord op één pagina. Staat je vraag er toch niet bij? Neem contact op en we beantwoorden ‘m persoonlijk.
  • Moet ik als abonnementsklant een apk of andere keuring doen?

    Het kan voorkomen dat er tijdens de abonnementsperiode keuringen uitgevoerd moeten worden. In dit geval zullen wij je tijdig informeren. De keuring is gratis en je hoeft er niet zelf voor te zorgen. We zorgen dat de inspectie wordt uitgevoerd bij een lokale partner of bij een partnerwerkplaats bij jou in de buurt.

  • Welke kosten zijn inbegrepen in het maandtarief?
    • Het kilometerpakket dat is geselecteerd op het moment van boeken
    • All Risks en aansprakelijkheidsverzekering
    • Reparaties, onderhoud en slijtage van het voertuig
    • Belasting en registratie inclusief het bijbehorende papierwerk
    • Bandenwissel en banden geschikt voor het seizoen
  • Hoe wordt de registratie uitgevoerd?

    De goedkeuring wordt door ons uitgevoerd, voordat het voertuig aan jou wordt overhandigd. Het voertuig is bij ons geregistreerd.

  • Zijn zomer- en winterbanden inbegrepen in het abonnement?

    De auto is voorzien van all-weather banden óf met banden van het seizoen met een bandenwissel inbegrepen. Hieraan zijn geen kosten verbonden. 

Waarom Drive.nl?

Duurzaam
Kies uit een aanbod van voornamelijk elektrisch en hybride auto’s
Voordelig
Scherp geprijsde zakelijke auto abonnementen
Flexibel
Geen langdurige verplichtingen, geen gedoe. Om de 3 maanden krijg je de kans om je wagen gratis om te wisselen en een ander voertuig uit te proberen.
Graag meer informatie?
Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek.