Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Al je vragen met antwoord op één pagina. Staat je vraag er toch niet bij? Neem contact op en we beantwoorden ‘m persoonlijk.
  • Hoe lever ik mijn auto in?

    In de regel breng je je auto gewoon terug naar waar je deze bij de start van je abonnement hebt opgehaald. Als alternatief kun je een ophaalservice boeken en de auto laten ophalen op de door jou gewenste locatie. De kosten worden berekend op dezelfde basis als de bezorgkosten. Dat wil zeggen: op basis van de afstand van de ophaallocatie tot ons.

    Opmerking: voor het ophalen op eilanden worden extra kosten in rekening gebracht voor de overtocht met de veerboot.

  • Zijn er kosten verbonden aan de levering en het ophalen van de auto?

    Ja, afhankelijk van de afstand tussen de gewenste locatie en de locatie van de auto zijn er verschillende bezorgkosten. Deze bespreken we op voorhand met je. Voor het leveren en ophalen van auto's op eilanden gelden extra kosten voor de overtocht met de veerboot.

  • Welke documenten moet ik bij me hebben als ik de auto overhandig?

    Bij de overdracht van de auto hebben wij je identiteitskaart én rijbewijs nodig.

Waarom Drive.nl?

Duurzaam
Kies uit een aanbod van voornamelijk elektrisch en hybride auto’s
Voordelig
Scherp geprijsde zakelijke auto abonnementen
Flexibel
Geen langdurige verplichtingen, geen gedoe. Om de 3 maanden krijg je de kans om je wagen gratis om te wisselen en een ander voertuig uit te proberen.
Graag meer informatie?
Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek.